Friday, January 14, 2011

1st giveaway by heze suze

wow...wedges you...tengok lagik sekalik...owh...sangat berkenan...walaupun aku dah banyak wedges, tp kali ni, kalu dapat lagi manis...sebab dia freeeeeee....hoyeee...

tapi bukan boleh terus dapat gitu je, adala syarat dia...sume dah dipatuhi kacawali bab nak tag2 tuh...aih...kena buat surat mohon pengecualian nih...

kepada puan penganjur
saya mohon ampun maaf bagai sebab saya takleh nak tag sesape, tatau nak tag sape, sob sob sob...kita orang tak femes, follower pun tadak lagik...sadis...mohon diberi pengecualian kemaafan di sini...

kan best kalu ada ramai follower, leh aku tag  dorang ngan mudah...adeh...

perhatian sume yang baca blog tak bape nak comel nih, tolonglah kesian kat aku dgn cara jadik follower aku...huhuhu...siap kena mintak2 bagai lagik nih...

1st giveaway by heze suze
tempoh tak lama cuma 2 minggu
kan best dapat wedges free
buleh tayang sama sepupu-sepupu

jampi sana jampi sini
nasib baik tak jumpa bomoh
doa sana doa sini
puh2la aku bertuah

No comments: