Thursday, January 13, 2011

contest kutuk kitik


tadi mase duk melilau carik mangsa blogwalking, bace entry, amek mood, carik idea, aku terpandang satu contest nih, takde name spesifik, so, aku tarukla nama contest nih sendirik...hehehe

contest ni tak perlu pun nak kena jawab soalan, letak gambar paling kiut ke hape ke, cuma kena komen satu je, komen tentang penampilan blog dia, apa sahaja yang kita rasa nak komen...so, memandangkan aku tak bape kenal pun tuan punya blog nih, so, langkah pertama aku, selongkar godak2 entry lama, bace smpai muntah2, then, kesimpulan yang aku boleh buat adalah

entry2 dia menarik hati untuk dibaca, memandangkan aku ni blogger perempuan, so, aku sebenarnya sangat ingin tahu tentang dunia seorang lelaki, mcm mana nak kenal kalu tak jumpa kan, so, melalui cara penulisan...daripada gaya penulisan dia, ternyata dia sangat sempoi orangnya, ye lah, standard dunia lelaki mcm mana kan, jenis yang apa yang termudah, itulah yang akan dia buat...opsss...lelaki2 sekalian, jangan marah, ini cuma pendapat peribadi...tajuk2 entry mmg sekali bace, huh...kompen nak bace smpai habis...kelakar, gile best cara dia susun perkataan tuh, ada maksud tersirat, walaupun aku tatau lah empunya badan realitinya mcm mana, tp bestlah, dalam nakal2 tuh, ada jugak maksud yang nak dismpaikan...tak semestinya kita nak amar makruf nahi mungkar, kita kena berserban bagai, berjubah, pegang tasbih, baru boleh nak ajak kebaikan, tinggalkan kemungkaran...so, dlm penulisan, terutamanya blogging, dia dah tunjukkan aku satu cara...dan aku tertarik ngan cara tuh...aku bukan nak ampu tuan punya blog, jauh sama sekali nak puji, ada benda yang aku tak berkenan tuh, nak buat mcm mana, contohnya, mungkin bagi aku kata2 dia sedikit lucah, sedikit nakal, tp bukankah manusia kita ni makin lucah, makin nakal, makin digemari...dan bila lucah, bila nakal, makin tersentap sket baca...kita jangan nak pura2 baik, walhal dlm ati, sendiri mau ingat la mcm mana kan...so far, bg aku, blog dia agak bagus, ada nilai tersendiri...aku seronok bace entry2 dia, mengingatkan aku ttg diri sendiri jugak...

opss...aku ni dah terlebih emo ke hape...eh takdelah...kata nak dgr komen, mmg aku bg komen la tuh, so, terpulanglah pada tuan punya blog nak nilai mcm mana...

akhir kata, keep it up bro...aku seronok baca penulisan kau...

notakaki : sape2 yang join leh klik kat banner kat tepi tu eh...

2 comments:

JIJI YU said...

muahah letak banner kat tepi tu nk markah lbeyh ke pe..ehehe aku ase aku da up lagi tarikh contest tu..

aznain said...

jiji yu
muahahaha jugak...tu banner tu bukan apa, kalu aku menang, ko tak kasik adiah, aku carik kau balik..
ngeee

cepat kasik aku menang...hohoho