Wednesday, January 12, 2011

"ezloveycraft 1st giveaway"


nampak jarum nampak benang
ini GA kompen pasal orang kreatif
bila masuk mesti nak menang
tak kreatif pun takpala yang penting positif

depa dah ramai dah join
aku baru nak terkedek-kedek
tapi aku tetap tak heran
nak jugak buat menyemak

kepada sapa yang berminat
nak tunggu apa lagi
tarikh tutup dah nak dekat
meh sini pakat tekan sini

kalu la aku menang GA ni kan
kompem aku lompat-lompat
punyalah kuat duk berangan
pasal hadiah dia comel lagi kiut

ke hadapan cik penganjur, saya nak mintak maaf le, tak dapek nak menge tag sesiapa kerana saya budak comot, tadak sape mau berkawan ngan saya...tgk follower, telur ayam lagik...

No comments: