Thursday, January 20, 2011

giveaway coretanku

kali ni takmo coret2 sangat, sbb bukan coretanku, tp coretan dia...

tertangok GA ni, terus meronta2 nak join...ada ke smpai tahap meronta2? hehehehe

sesape yang nak join, leh klik kat http://anamarza.blogspot.com/2011/01/giveaway-coretanku.html atau pada banner giveaway coretanku kat sebelah kanan ni...senang je...

silap ari bulan, dapat hadiah tshirt muslimah, catat sejarah aku ada baju mcm ni...mcm best jugak kan...

4 comments:

Anamarza said...

semua dah ok, cuma tak de link kat bloglist ;0)

aznain said...

opss...lupa...okeh...dah diupdate...

Anamarza said...

Okey..good luck

aznain said...

anamarza
thanks...